Khamis, 2 Disember 2010

Peringatan.....

Assalamualaikum WBT dan Salam sejahtera,

Harapan saya anda semua dalam keadaan sihat ceria disamping keluarga, dan sentiasa dimurahkan rezeki, dikurniakan ketenangan dalam menghadapi setiap cabaran dan dugaan dalam kehidupan.

Oh ya ini sekadar peringatan kepada mereka yang baru pertama kali melayari blog saya ini, untuk makluman pihak tuan/puan, blog ini bukanlah mesra Skim Cepat Kaya malah ianya diharamkan sama sekali kepada mereka yang bercita-cita demikian.

Blog ini berkongsi Ilmu Emas untuk tambahan ilmu pengetahuan anda mengenai kaedah simpanan emas yang memberikan keuntungan yang lebih baik, tidak seperti anda menyimpan wang didalam akaun atau untuk pelaburan saham amanah yang mana walaupun ianya terjamin tetapi perolehannya tidak sepertimana yang diharapkan.

Insyaallah jika anda faham mengenai apa itu emas dan bagaimana bentuk emas dan sejarah harga emas, saya percaya pasti anda akan sedaya upaya akan cuba menyimpan dalam bentuk emas untuk masa depan keluarga anda, seperti mana saya yang sebelum ini mencuba pelbagai pelaburan (yang halal dan dijamin oleh BNM sahaja ok ) untuk masa depan keluarga saya. Akhirnya ditunjukkan jalan bagaimana simpanan dalam bentuk emas dan perak yang memberikan kita pulangan yang lebih baik.

Bersama meningkatkan ekonomi ke arah yang lebih baik. Jika anda berminat untuk membeli emas pada harga yang tertera sila call/sms saya di 013-4303160. Jika ada pertanyaan juga boleh berbuat demikian atau e-melkan ke jrlilrahim@gmail.com, saya akan membantu anda sebaik mungkin.

Sekian, terima kasih.

telukemas.blogspot.com/

0 comments:

Catat Ulasan