Jumaat, 24 Disember 2010

Promosi Bakal Berakhir

Assalamualaikum WBT dan salam sejahtera,

Apa khabar pembaca setia blog ni??saya tau anda semua pasti ternanti2 bila la saya nak update blog saya ni kan??sori ek..sebenarnya bulan 12 ni adalah bulan yang paling bz bagi saya..mana taknya banyak kenduri kendara yang saya kena pergi..boleh kata 1 malaysia la..ahhaha..

Kejap kat Kedah, kejap kat Johor, kejap kat Penang kejap kat Perlis..kejap kat KL..tapi memang bes la pergi kenduri kawen banyak2 tempat ni..sebab lain negeri menu dia lain lain..hehehe..ni kira macam persediaan untuk saya jugak la ni…hahaha..

Promosi

Okeh..seperti yang anda semua sedia maklum, promosi yang Public Gold buat akan berakhir..Nak dekat dah..lagi beberapa hari je lagi..promosi ni adalah beli emas yang nilainya RM20k++ dah boleh autometik jadi Dealer public gold..Daripada RM20k++ tu bleh pilih nak beli emas ape..boleh campur2..taknak campur pon takpe..janji cukup RM20k++.

Komisen

Lepas tu, sapa2 yang jadi agen dengan nilai 20k++ bulan ni..akan dapat komisen 1.5% daripada setiap pembelian emas di Public Gold. Maksudnya kita beli emas di Public Gold, tak kisah la untuk customer ke..atau untuk diri sendiri, Public Gold akan bagi komisen 1.5% daripada nilai emas tadi.

Next year

Kepada mereka yang jadi dealer thn ni, mereka akan jadi Priority Dealer pada tahun hadapan..Priority Dealer (PD) ni komisen diorg adalah 1.5% juga..

Next year pon masih ade RM20k untuk jadi agen, tapi kali ni bagi mereka yang nak jadi agen dengan pembelian sebanyak 20k, mereka hanya akan dpt 1% sahaja komisen berbanding 1.5%..dan dinamakan sebagai Dealer..

Jadi, kepada mereka yang berminat nak jadi dealer, apa kata ambil peluang ni untuk jadi dealer thn ni..

ade lagi lebih kurang 7-8 hari saje lagi

Kalau ade ape2 persoalan tentang ni..boleh tanya saya melalui email jrlilrahim@gmail.com atau call je saya di 013-4303160

Kepada dealer2 yang baru saja menjadi dealer telukemas.blogspot.com/ tahniah saya ucapkan!! nanti saya update detail2 anda ok..

Produk Terkini Public Gold

Harini saya cuma nak update produk terbaru Public Gold, iaitu jongkong emas yang beratnya 250 gram..

hurm..berat jugak 250 gram ni..heheh..Nak tau brape harga nya???

Harga setakat harini 23/12/2010 adalah sekitar RM38,600++

Spesifikasi

Metal : Au
Weight (g) : 250
Size (WxL,mm) : 34 x 70
Thickness (mm) : 5
Purity : 999.9


Ok, sekian dulu untuk kali ini, sampai jumpa lagi.... byeeeee

Terima kasih

telukemas.blogspot.com/

Petikan dari inspirasiemas.com/

0 comments:

Catat Ulasan