Rabu, 1 September 2010

Ingin Menjadi Dealer Public Gold

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Mulai 01/09/2010 hingga 31/10/2010 sekali lagi Public Gold membuat tawaran/promosi untuk mereka yang berminat utntuk menjadi Dealer

Apa promosi tersebut? mungkin masih ada diantara kita yang dah tau..tapi saya pasti masih ramai lagi yang x tahu dan masih ade jugak yang tengah pening-pening lagi NAK JADI ke TAK NAK JADI..betul tak?hehehe..

Ok, mungkin anda pernah terbaca artikel-artikel sebelum ini, iaitu untuk menjadi seorang Agen/Dealer sebelum ni perlu membuat belian lebih kurang RM40k++
cuba tengok harga untuk jadi agen kat bawah ni..harga ni adalah pada tarikh 14 Jun 2010.





Harga untuk menjadi agen adalah RM41,263.00 (bergantung kepada harga emas semasa; Kalau harga emas tengah naik jadi nak jadi Agen pon naik la harga dia..tapi kalau harga emas tengah turun..maka rendah la harga nak jadi agen)

Tinggi tak harga nak jadi Agen sekarang ni? 40k..tak semua orang mampu dan x smua orang ade RM40k tu..Jadi, sempena bulan September dan Oktober ni.. dengan suka citanya, Public Gold yang mendapat pengiktirafan The Malaysia book of Records


membuat promosi yang HEBAT!!!

Nak jadi Agen kini cuma RM40,000 maafkan saya..kini cuma RM20,000 wow!!


Jadi, apa yang anda dapat dengan RM20ribu ni? Dapat apa lagi..dapat emas la..hihi

Tak best ke? jadi agen RM20k tapi dapat emas pon nilai 20k..isk isk isk..takde caj tersembunyi..takde caj caj yang merapu-rapu..beli emas 20k dapat jadi Agen secara automatik..tapi tawaran tak selalunya datang begini, apa pun tindakan perlu pantas kerana harga makin meningkat dari semasa ke semasa.......

Jadi, tunggu apa lagi?? Inilah peluang anda untuk BERNIAGA sambil MELABUR

Untuk jadi Agen, anda semua bolehlah tengok-tengok harga emas kat bawah ni,
Lepas tu pilih sendiri..emas apa pun takpa asalkan cukup RM20k.

Harga emas 999.9


harga emas 916 pulak macam kat bawah nih...


Jadi..kepada mereka yang berminat nak jadi Agen boleh la e-melkan soalan anda..
sebab saya akan cuba yang terbaik untuk guide dan bagi segala ilmu yg saya ada untuk sama2 berjaya ;) insyaAllah...

Tapi, bagi yang x cukup modal RM20k, jangan la rasa susah hati..mungkin masih belum ade rezeki kita..takpa, anda boleh juga beli EMAS.. x semestinya kena jadi agen dulu baru buleh beli emas..Cuma, kalau dapat jadi agen tu..macam saya cakap tadi, boleh la kita BERNIAGA sambil MELABUR. Modal kecik je dah jadi tokei emas..hihi.
tujuan ada agen2 tu supaya senang sket nak berurusan..mana la tau kot ade buyer di tempat2 anda yang nak beli..so boleh la saya pass buyer tu kat u all je..btul x? Contohnye, sekarang ni kalau ade buyer kat Perlis saya turun perlis..kalau ade buyer kat Kedah saya kena p kedah..tapi kalau anda semua kat sana??kan ke senang..suruh cari agen2 kat kawasan2 tu je senang..Pastu bleh dapat 1.5% untuk setiap emas yang kita jual. Kalau saya pas customer tu kat anda..so anda la dapat 1.5% tu.. :) bak kata sifu saya En. Amir Firdaus dan mentor saya Dr. Azizan Osman ..sharing is caring.. mungkin harini rezeki anda..esok2 rezeki saya pulak kan..


Banyak kelebihan bila jadi Agen ni, nak tau lebih lanjut boleh emelkan semua soalan anda kat saya di telukemas.blogspot.com/


Bagi yang ada facebook boleh la add saya A Jalil A Rahim atau e-melkan ke jrlilrahim@gmail.com

Jadi, kalau berminat nak jadi agen..e-melkan je kat saya atau sms saya 013-4303160

Ok..sampai disini dulu...Assalamualaikum...

Kerjasama inspirasiemas.com

































































































































0 comments:

Catat Ulasan