Khamis, 4 November 2010

Harga Emas Meningkat Lagi.......

Assalamualaikum WBT dan salam sejahtera,

Apa khabar semua, harapan anda semua sihat sambil bersama-sama suami/isteri tercinta dan anak-anak tersayang, hari ni kan cuti Deepavali, depa raya kita joli hehehe cuti2 Malaysia la katakan.

Adakah anda sudah melihat senarai harga terbaru emas dan dinar dan perak di pasaran hari ini, nampaknya sekali lagi rekod harga tertinggi telah dipecahkan kalau sebelum ini harga tertinggi USD1381/oz tapi pada 04.11.2010 harga telah pun mencecah USD1392.90/0z, hebatkan..... pada mereka yang telah bertindak mereka telah merasai bagaimana kenaikan demi kenaikan berlaku, kepada yang masih teragak-agak untuk memulakan langkah pertama ayuh lakukan segera, saya jamin selepas langkah pertama anda, anda pasti tidak akan berundur lagi, percayalah dan yakinlah bahawa simpanan dalam bentuk emas dan perak akan memberi lebih keuntungan.

Graf 24 Jam dari kitco.com

Graf 30 Hari dari kitco.com

Dari gambarajah graf yang diperolehi dari kitco.com kita dapat melihat bagaimana harga emas meningkat dari semasa ke semasa biarpun terdapat turun naik tetapi kelebihan tetap berpihak kepada kenaikan, itulah kelebihan menyimpan emas.

Sekiranya anda tidak berminat dengan kilauan emas ada satu lagi logam istemewa yang tuhan jadikan untuk manusia, iaitu PERAK atau SILVER, dari graf yang saya selalu monitor ia juga merupakan logam yang kenaikannya mengikuti turun naik harga emas, mari kita lihat graf harga perak pula.

Graf 24 jam harga Perak/Silver

Public Silver

(Last updated 05/11/10 2:35 PM)

We SellWe Buy
250 gram RM 872.00 RM 741.00
500 gram RM 1744.00 RM 1482.00
1 kilogram RM 3488.00 RM 2965.00
Senarai harga Perak terkini

Jadi jika anda berminat untuk membuat simpanan dalam bentuk emas atau perak atau berminat dengan barangan kemas, anda boleh hubungi saya untuk tempahan.

Berubah ke arah simpanan yang bijak untuk masa depan anda dan keluarga anda. Semoga simpanan kita akan menjadi rezeki yang diberkati, Insyaallah....

Sekian, buat anda kali ini, terima kasih.

telukemas.blogspot.com

0 comments:

Catat Ulasan