Selasa, 5 April 2011

Seminar Bulan April 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Apa khabar semua, harapan saya anda semua ceria menghadapi suasana kehidupan yang semakin mencabar dewasa ini. Oh ya bagaimana agaknya dengan pelaburan kita. Kalau dilihat pada graf semasa kedudukan harga emas dan perak, harganya adalah di tahap yang agak tinggi, adakah penurunan akan berlaku selepas ini atau peningkatan akan berterusan. Bagi yang sudah pun menyimpan aset dalam bentuk tersebut saya rasa sekarang ini asyik mengira nilai aset masing2, manakala yang masih mencari2 waktu yang sesuai untuk bertindak harapnya rajin2lah monitor graf untuk mendapatkan nilai yang anda inginkan.

Bagi mereka yang ingin menambah ilmu pelaburan dalam bentuk Emas ( Gold ) dan Perak ( Silver ), anda dijemput beramai-ramai ke Seminar2 yang dianjurkan ditempat2 yang akan dinyatakan dalam jadual di bawah, pilih tempat dan masa yang bersesuaian dengan keinginan anda. Tidak rugi mempelajari ilmu ini kerana ianya memberikan manfaat untuk ekonomi kita, insyaallah. Jom kita lihat siapa yang akan jadi speaker Seminar kita dan bila serta dimana, Oh ya yang seronoknya anda tak perlu bayar untuk seminar2 tersebut FOC je....

Yang ini Speakernya Pokli...

Yang kat bawah ni pula Speakernya Mahaguru Syukur Hashim

Kalau nak Pakar Cinta ini dia jadualnya, Speakernya Dr. Azahari Othman ( Dr. Luv )

Ingat tarikh dan tempat untuk anda ikuti Seminar2 tersebut, jika ingin ikuti Seminar2 tersebut cuma ingat,benda PERCUMA ni selalunya memang ramai yang nak ikut serta, untuk mengelakkan kesesakan anda boleh SMS kan kepada nama penuh anda dan dimana seminar dan tarikh pilihan anda dan berapa orang yang akan ikut serta, ini untuk memastikan ada tempat disediakan untuk anda, hubungi saya kerana saya sedia membantu anda di talian 013-4303160 ( A. Jalil )..

Jangan tunggu untuk bertindak, tiada siapa yang akan mengubah diri kita melainkan kita sendiri, ilmu walau dimana, walau berapa usia perlu kita pelajari tambahan ilmu yang akan membawa manfaat untuk kita, keluarga dan masyarakat.

Sekian dari saya, admin telukemas untuk anda semua.

Terima kasih..

telukemas.blogspot.com/

0 comments:

Catat Ulasan