Isnin, 21 Februari 2011

Promosi Hebat Untuk New Dealer

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,

Apa khabar semua, bagaimana dengan situasi harga emas dan perak hari ini, nampaknya semakin meningkat, musim menurun dah tamat sekarang tiba musim pendakian pula, begitulah trend dari semasa ke semasa kedudukna harga emas, jika sebelum ini harga emas pernah mencecah USD1420/oz hari ini dah pun USD1398.30 tak jauh dah dengan rekod sebelum ini, adakah selepas ini rekod harga tertinggi akan sekali lagi dipecahkan, kita tunggu dan lihat, bagi yang masih nak lihat teruskan melihat graf yang mendaki tak turun2 tu, kalau nak bertindak segera laksanakan agar dapat sama merasa peningkatan aset anda dari semasa ke semasa.

Pada mereka yang ingin menjadi dealer, Public Gold ada promosi untuk anda, ada cabutan untuk anda jika anda mendaftar sebagai Authorised Dealer Public Gold daripada Bulan Februari 2011 hingga Ogos 2011, seronok kan, manalah tahu kalau rezeki kita, emas makin naik harga, dapat pula cabutan bertuah Blackberry Smartphone pula tu, alahai beruntungnya....seronok orang baru dapat tawaran macam tu, tapi pada Introducer yang Dealernya dapat BB tu dia pun akan dapat juga tapi 1 Dinar je la, ok jugak tu, 1 Dinar sekarang dah berapa ye.....untung-untung 2-2 oorng dapat. Ok jom kita tengok tag promosi tersebut untuk kita sama2 fahami term and conditionnya hehehe dah jadi bahasa rojak la pula, tak pe asalkan anda semua mudah fahami, ok.

BlackBerry Dealer Recruitment Promotion!!!

PDF Print E-mail
blackberry01.jpg

BlackBerry Dealer Recruitment Promotion!!!
Terms & Condition
New Dealers (Dealer, Priority Dealer, and Master Dealer) who join from February 2011 until August 2011 will be entitle for ONE lucky draw to walk away with ONE unit of BlackBerry Smartphone.
Winners’ introducer will be awarded with ONE piece of 1 Dinar.
The draw will be based on the new account code and the joining month.
Public Gold reserves the right at its absolute discretion to vary, delete or add to all or any of the Terms and Conditions herein from time to time and at any time without prior notice. For more information or enquiries, please call Public Gold Customer Service line at 604-6449999 (Mondays to Fridays, 9am - 6pm, excluded public holidays).

Kepada yang berminat, ayuh mendaftar segera sebagai Dealer kerana peluang yang datang jangan dibiarkan berlalu begitu sahaja. Boleh hubungi saya juga untuk sebarang pertanyaan, kerana saya sedia membantu anda dalam merealisasikan impian dan cita-cita anda.

Sekian untuk kali ini, jumpa lagi di tulisan yang akan datang, terima kasih.

telukemas.blogspot.com/

0 comments:

Catat Ulasan